quinta-feira, 22 de outubro de 2009

Quinta sem lei

Quinta punk, punk, punk. Lançado em novembro de 1977, Siouxsie & The Banshees detonam com Helter Skelter. Aperte o play, deixe rolar (começa aos quase 30 segundos) e, se quiser, pode dançar pular quebrar os móveis.




When I get to the bottom I go back to the top of the slide. When I stop I turn and I go for a ride. When I get to the bottom when I see you again yeah yeah yeah. When I get to the bottom I go back to the top of the slide. When I stop I turn, go for a ride. When I get to the bottom when I see you again yeah yeah yeah. I don't know don't you want me to make you? I'm coming down fast but I'm miles above you. Tell me tell me tell me tell me the answer, well you may be a lover but you ain't no dancer. So look out helter skelter, helter skelter, helter skelter, helter skelter. When I get to the bottom I go back to the top of the slide. When I stop I turn go for a ride, when I get to the bottom when I see you again yeah yeah yeah. I don't know don't you want me to make you? I'm coming down fast but don't let me take you. Tell me tell me tell me tell me the answer. Well you may be a lover but you ain't no fuckin' dancer. So look out helter skelter helter skelter helter skelter helter skelter helter skelter helter skelter. I'm coming down fast. When I get to the bottom I go back to the top of the slide where I stop.

Nenhum comentário: