quinta-feira, 3 de setembro de 2009

Quinta sem lei

A coisa mais assustadora que eu ouvi nos últimos tempos: parecia um fantasma tocando ao piano, uma imagem um tanto andrógina e uma voz que me lembrou Alison Moyet. Quem me apresentou foi o lado turvo de Lord Weerth. Então, esta quinta sem lei vem sombria e fantasmagórica mas nada menos que absurdamente bela. Preparem suas almas para Antony & The Johnsons:

Hope there's someone who'll take care of me when I die, will I go? Hope there's someone who'll set my heart free, nice to hold when I'm tired. There's a ghost on the horizon when I go to bed. How can I fall asleep at night? How will I rest my head? Oh I'm scared of the middle place between light and nowhere. I don't want to be the one left in there, left in there. There's a man on the horizon. Wish that I'd go to bed. If I fall to his feet tonight, will allow rest my head? So here's hoping I will not drown or paralyze in light and godsend I don't want to go to the seal's watershed. Hope there's someone who'll take care of me. When I die, will I go? Hope there's someone who'll set my heart free, nice to hold when I'm tired.

2 comentários:

Dudu disse...

Essa música é tão bonita que chega a doer o peito quando escuto. Foda mesmo

Ah, vou catar depois aquele cover de 'Postcards from Italy', valeu a dica!

Nath disse...

Caco, como assim não sabe de nada da prova?
Vou te mandar o link, olha na questão de lingua portuguesa numero 4, texto III. Tá logo na segunda página.
O link é esse http://www.alub.com.br/concursos/pdf/provaMJ.pdf
É sobre crianças desaparecidas