quinta-feira, 27 de agosto de 2009

Quinta sem lei

Quer mais o quê? Porra, toca um Ramones, aí!


Twenty-twenty-twenty four hours to go I wanna be sedated. Nothin' to do no where to go-o-oh. I wanna be sedated. Just get me to the airport put me on a plane. Hurry hurry hurry before I go insane. I can't control my fingers I can't control my brain. Oh no. Twenty-twenty-twenty four hours to go I wanna be sedated. Nothin' to do no where to go-o-oh I wanna be sedated. Just put me in a wheelchair get me on a plane. Hurry hurry hurry before I go insane. I can't control my fingers I can't control my brain. Oh no. Twenty-twenty-twenty four hours to go I wanna be sedated. Nothin' to do no where to go-o-oh I wanna be sedated. Just put me in a wheelchair get me to the show. Hurry hurry hurry before I go loco. I can't control my fingers I can't control my toes. Oh no. Twenty-twenty-twenty four hours to go I wanna be sedated. Nothin' to do no where to go-o-oh I wanna be sedated. Just put me in a wheelchair get me to the show. Hurry hurry hurry before I go loco. I can't control my fingers I can't control my toes. Oh no. Ba-ba-bamp-ba ba-ba-ba-bamp-ba I wanna be sedated.

2 comentários:

Before Sunrise disse...

PERFEITO!!! I want to be sedated :)

Fernanda S. disse...

hauhauha demaissss essa escolha!
E viva a Quinta sem lei!